My Ross.

-We are never off the table.

Som Rachel säger till Ross i Vänner. Jag tror att det är så med oss. Genom alla dessa år. Genom alla dessa människor. Så finns det fortfarande något kvar. Du & Jag men aldrig VI.

Det kommer aldrig bli vi men den där vetskapen om att det faktiskt alltid finns en man kan ringa den känns på ett lustigt vis bra. En bekräftelse. En förhoppning utan ett riktigt hopp. För att man vet att det aldrig skulle fungera. För att man inte ens kommer låta det bli ett försök till att det fungerar.
Men det ska bara vara så. Jag ska bara ha dig där som ett nummer man kan ringa när man känner för det. Inte för att man vill något. Bara för att man bryr sig & vet att du gör detsamma.
Innerst inne kommer vi nog alltid att göra det.

Det är bara bra synd att det inte är dig jag tänker på
tänder på
Saknar.

Men med dig kan jag fortsätta att hålla kontakten
som jag aldrig kan med honom.
Jag klippte honom rakt av
till dig finns det en tunn liten tråd att hålla tag i.

På det viset är vi nog inte som Ross & Rachel
för det var mkt enklare att bryta med dig
Så var det aldrig med honom.


Jag trodde alltid att du var "my MR BIG". Men kanske var det han?

Ross, Mr Big vem är alla dessa namn & vem är du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj Lotta du o jag verkar så jäkla lika :)

detta hade lika gärna varit jag som skrivit! haha



mycket bra eller jaa du vet....

Kram!

2011-01-09 @ 19:09:36
Postat av: Lotta

Nyfiken på vem du är anonym.. :)

2011-01-09 @ 20:24:06
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0