Längta.

Vilken dag!
Ja dagen på jobbet var faktiskt återigen helt okej. Man ska inte klaga i onödan liksom. Vi avslutade vår arbetsdag med att fika hos vår allra sötaste lilla tant. Det summerar väl dagen ganska så bra?
Dock är jag förundrad över hur vissa människor beter sig. Hello Sandlådenivå!
Efter jobbet åkte jag hem & slängde igång 2 maskiner tvätt. Sen tog jag cykeln ner för att hämta ut ett paket jag fått; mina gummistövlar. Hade först tänkt gå ner i stan. TUR att jag inte gjorde det. Världens största paket för att innehålla ett par gummistövlar. Knappt så att jag kunde ta det på cykeln. Fick gå hela vägen hem. Kul kul.
Tror ni att skorna passade då? Icke sa Nicke! Såå störigt!
Besatt av tanken på ett par rosa gummistövlar har jag nu beställt ett par från en annan sida. 600 kr. Jisses vad dyrt för ett par gummistövlar men det gällde att passa på. Verkar vara sjukt poppis då de var slut på alla sidor.
Men alltså, look at them..
Hur fina? Gode Gud ge mig massor med regn nu!
Nej nu ska jag ta min tillbakablick. En ny tradition. Det är faktiskt himla skoj att ha en annan blogg man kan gå tillbaka till & se hur man kände just då..

Kommentarer
Postat av: Camme

Åhh himla söta. Jag suktade också efter liknande för några år sedan, men de var också alltid slut. så till slut orkade inte camme jaga stövlar längre.

Vet du Lotta, det här med träning. hitta ngt du tycker är kul Och förhoppningsvis hittar du inspiration hos mig haha. Ja, jag är lite tränigsfreak, har alltid varit. And i love it :)

2011-01-11 @ 23:55:05
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0