I'm alive.

Jag lever! För visst har ni varit oroliga när jag inte varit här & kladdat på en hel dag? Men det kan nog bli så nuförtiden. Idag satte jag nämligen på riktigt igång med att börja plugga. Jag har suttit med näsan i boken/datan sen runt halv sju, så nu sätter jag stopp för dagen. Man måste få varva ner lite också.
Pluggandet tillsammans med det faktum att jag försöker träna lite då & då gör att jag antagligen inte kommer ha så mkt tid till att sitta här & skriva en massa strunt. Dock ska jag försöka att uppdatera lite då & då, och på helgerna ska jag nog kunna ha lite mer tid över.
Kick n' Box med Angelica igår. Fyfan vad skoj det var! Men jobbigt. Ojojoj trodde nästan man skulle avlida där ett tag, men.. skam den som ger sig! Jag kan om jag vill.
Kan säga att det känns i kroppen att man tränat. Allra värst var det inatt. Då hade jag en sån otrolig värk i mina smalben att jag var tvungen att gå upp & ta 2 treo för att ens ha en chans till att försöka somna.
Hoppas att det vara vara ngt tillfälligt.. För Kick n' Box är definitivt ett pass jag ska tvinga med Angelica på fler ggr!
Nej nu ska jag ta & packa ihop mig här, sen blir det soffan innan jag kryper ner i sängen & säger Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Camme

nja...försöker när jag har tid. men denna veckan å nästa hinner jag inte träna så mycket. har sjukt tjock på schemat. Letar efter en trevlig flatmate, snacka om mycket arbete haha. Told you att box är sjukt skoj. jobbigt men skoj och verkligen bra träning. Du kommer nog gillar combat, men tror inte friskis har. kanske ngt liknande. Jag har skrivit lite om det här http://perfektochoforstorbar.blogg.se/2011/january/haiyaah.html

2011-01-25 @ 22:07:54
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0