Hear You Me.

Jag slängde igång en lista på Spoty som heter Födelesdagsgalej!, man kan alltså utan att vara alltför smart gissa sig till att den är från just mitt Födelesedagsgalej.
Himla mkt blandat där. Pepp, depp & en massa annat knas.
"I never said thank you for that
I tought I'd get one more chance"
Rader från en otroligt fin låt. En gammal favorit: Jimmy Eat World - Hear You Me. Kanske inte så party "-Men Lotta brukar välja såna låtar" som Marre sa. Så sant så.
Texten i denna låt är otroligt vacker. En text att analysera. Det gillar ju jag.
Nu är det The Scientist med Olle Hedberg. Kan vara en utav världens finaste låtar & just Olle kan vara en av världens finaste män. Jisses vad jag hade velat fånga den mannen! Come to Mama liksom..
"Nobody said it was easy
it such a shame for us to part"
Inatt drömde jag om C. & nej inte om det C:et ni tänker på utan "the old one". Konstigt nog är det oftast han jag drömmer om. Varför kan man fråga sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0