Happy B-day Papi!

Sitter & tittar på Filip & Fredriks Nyårskrönika, lagom underhållning en kväll som denna. Har varit hemma hos Familjen & firat min fina Pappa som fyller år idag. Pappa min lilla Pappa. Han är den bästa Pappan man kan ha <3
Men det var ju ingen nyhet!
Ledig imorron. Woho vad skönt! Då ska jag minsann sova ut. Sen hoppas jag på att den där snön låter bli att falla. Vill ju kunna ta mig ut till min fina Misan & hennes lille skrutt! Gäller att passa på när vi väl kan båda två.
Nu har jag bara tre veckor plus 2 dagar kvar att jobba. Att jag är ledig en Måndag & en Fredag gör att jag faktiskt bara har en enda hel vecka kvar att jobba. Det känns otroligt skönt samtidigt som det såklart är alldeles fruktansvärt att bli arbetslös. Men jag spyr spyr spyr på mitt jobb nu. Detta är nog sparken i baken jag behövde. Nu ska jag bara ta tag ni att skriva personligt brev & börja skicka ut det. Men det är minsann inte det lättaste. Har inte behövt göra det på över 3,5 år.
Nu ska man in i ekorrhjulet igen, Gode Gud.
Men skärpning nu Lotta, tiden går fortare än vad man tror. Skulle vilja börja träna också. Synd bara att jag är världens lataste som aldrig orkar ta tag i det.
Nu tänkte jag avrunda med en bild.
Jag likblek för 2 timmar sen. Men det bjuder jag på!
Sommar sommar sommar. Gud vad jag längtar efter dig!

Jag vill ha brunbrända ben & fräknar på nosen
gräs som kittlar under fötterna & sol som bländar ögonen
vatten som kyler en sommarvarm kropp
& gärna en vacker hand att hålla i min.



Jag längtar så otroligt mycket efter någon att dela livet med.
Min pusselbit
Var är du?
Jag orkar inte leta
Jag vill bara finna dig
& då ska det vara precis som att du alltid funnits där vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Oj fast detta ä för en hel bloggportal framför allt! Men ursäkta fröken, menade inte att göra dig bitter!

2011-01-05 @ 22:01:25
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem
Postat av: Camme

Åhh söta Lotta då! Jag har saknat dig med. Min dator blev stulen i höstas, så jag slutade att följa dig. sen bara försvann du och det var en tråkig vinterkväll jag satt och googlade runt om stomi. Så trillade jag in på Annas blogg. Började att läsa lite smått där och insåg snart att det var Elins syster (jag vet vem Elin är för att vi har varit på samma fester några ggr och gemensamma bekanta förr i tiden). Så såg jag en dag för inte alltför länge sen en länk till dig. Så himla roligt att du ska börja plugga, mindre kul med asskick, men det fixar du galant. Med mig är det bara bra. Jga var fruktansvärt less på livet och tjuvar i höstas, men nu börja saker och ting vända. efter en tuff höst så är jag back on track. Beach 2011 liksom hihi. Jag hejjar iaf på dig så du vet. kram

2011-01-06 @ 00:08:20
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0