För två år sedan.

Jag ser ...

Jag ser att jag har fått en ny läsare, nämligen min Moster.. kanske dags för mig att börja censurera min blogg lite? ;)
Nej, men alltid trevligt när folk hittar hit.. så välkommen Moster :)

Har fortf ingen ordning på mitt it hemma, så här sitter jag återigen & snyltar på familjens. Väntar på att min kära Pappa ska komma hem, då ska han följa med mig hem & hjälpa mig få ner min gran.. som snart rasar samman.

Helgen var iaf mkt bra. Vårt farväl till Inga-Lill var mest en anledning till fest. Jag tror nämligen inte att ngn av oss ens så mkt som hälsade på henne? I know I didn't. Nej det var nog som en vanlig utgång, med  trevlig förfest & sen lite dåååns på Tages!
& som vanligt är det alltid lika roligt att se hur folk beter sig..

"-Jag är i samma byggnad nu."


& ibland gör man om samma misstag igen, så är det bara.
Man borde helt enkelt lära sig att knipa käft!
/ Ja så här skrev jag alltså för 2-årsedan. Haha. Jag vet precis vad det var för bus jag hade hittat på & hur jag nästan DOG när jag råkade ställa till det riktigt för mig..



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag handlar bara från HM ;D



Mjoo fast pocketböcker är så jävla fula xD

2011-01-12 @ 21:20:23
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Camme

Haha, äsch då. Fast lite lättare att komma igång när jag har tränat i hela mitt liv. Känner mig helt sprallig när jag inte gör det :) Jag har skrivit ihop en lista, för nån kompis frågade ändå efter "kom-igång-lista" Friskis var inte min grej, nu var det många år sen. jag gillar inte gympa haha. Men har hört att de är betydligt bättre nu

2011-01-13 @ 00:53:52
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0