För ett år sedan.

Huvudvärk i ett halvt dygn.

Måndag. Gick & lade mig med huvudvärk ( Ja, Söndagen dåå.. ) & vaknade med huvudvärk. Ett glas treo & sen var det bara till att glatt.. (!) bege sig iväg till jobbet. 14 st.. oj så ovanligt då..
Men, man överlevde även denna arbetsdag. Nu är det bara 17 arbetsdagar kvar till Sthlm.. haha.. joo jag räknar ner redan!

Efter jobbet har jag roat mig med att diska, tvätta, duscha, samt laga mat till imorron. Flitiga Lotta ohyes!

Eftersom det faktiskt inte hänt så värst mkt spännande i detta liv idag så tänkte jag leta upp en liten bild, från USA såklart.. så får vi se om jag kan skriva en rad eller två om den ist..


Men nej, det kunde jag visst inte.. sidan hängde sig. Så vi säger bara tack & hej för idag. 
Ni får allt nöja er med ett tråkigt inlägg idag, för sån är jag ibland.. tråkig.
/ Ja såhär skrev jag alltså för exakt ett år sedan. Inget vidare skoj inlägg direkt. Låter som en vanlig usel dag på jobbet följt av en seg dag hemma.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Har man lite pengar så är bibloteket awsome :D

2011-01-11 @ 22:09:56
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Anonym

=)

2011-01-12 @ 02:34:16
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0