För ett år sedan.

Plötsligt var vi sju år igen.

Lördag. Har tagit det mkt lugnt. Ätit frukost & sett en utav filmerna jag hyrde igår. Nu sitter jag här & väntar på att mitt nagellack ska torka ( igen ja.. ). Sen får jag väl ta tag i denna dag lite mer. Duscha & städa är vad som står på schemat idag. Ikväll blir det middag hos familjen ( som alltid jaa.. ). Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Väntar på svar på från Coffe. Förhoppningsvis ska vi leka & gå på bio ikväll, hoppas hoppas. Annars har jag nämligen ingen aning om vad jag ska hitta på..



En bild från USA ja. Här är vi i Darien. Jisses vad blek man var. Men vem bryr sig? Just denna dag var en sån där dag som var lite bättre & roligare än övriga dagar i Darien. Jag & Lillebror förvandlades återigen till små barn & vi hade en himla rolig & fin dag i "familjens" trädgård.

Det är fint att ha så många bilder från USA. Man behöver dessa vackra minnen. Speciellt nu när vintern ligger hårt om hjärtat.

Nej, dags att sluta nostalgitrippa. Ta tag i denna dag var det ja!



/ Denna bild & denna text får mig att le. För jag kan minnas exakt hur roligt vi hade den dagen. Hur otroligt barnsliga vi var & hur otroligt befriande det var. Det var en sån där "vanlig" dag som blev så där alldeles speciell. Jag & Lillebror var återförenade & fantastiskt barnsliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0