En 2-årig tillbakablick.

Snart så!

Torsdag. Vilket innebär Fredag imorron. So sweet. 
Har inte hänt ngt utöver det vanliga idag heller, detta ekorrhjul.. Eller jo, en sak hände ju.. mitt tåg hem avgick för en gångs skull i tid.. det är ju faktiskt värt att nämna då det inte händer alltför ofta.
Fick visst lön idag också, kaaching! Den måste jag se till att hålla hårt i nu. Men, några tusenlappar kommer att rulla i helgen. En ny soffa + nytt hår kostar en del.

Ja, på Lördag ska jag fixa mitt hår, det behövs kan jag säga. Min plattång mer eller mindre klipper av mina slitna toppar varje gång jag drar den igenom mitt hår. & vart tusan har min färg tagit vägen?
Ska visst hjälpa Herr & Fru Spätta med en viss flytt på Lördag också. Okej sa jag, men jag bär inget tungt. Är man klen så är man ;). Nej, jag hade nog mer tänkt mig att stå i det nya huset & bara delegera/dirigera.. det skulle passa mig finfint.

Nej nu ska jag snoka runt lite här, sen blir det Criminal Minds för min del.


Weak as I am..

Vi måste alltid nämna det.

/ Låter som ännu en tråkig arbetsdag. Vad gäller flytten så kan jag säga att jag hjälpte inte till ett dugg. Jag åkte dit när allt var klart & snyltade lite mat & inspekterade. Haha. That's me!
Vad gäller sista raden undrar jag faktiskt vem det är jag syftar på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0