Det du Kissielicious!

Har nyss tryckt i mig typ väärldens godaste mellis. Jo jag kallar det mellis. Vill ni veta vad? Libabröd med avokadosmet. Jag tog 1 avokado, mixade den & blandade ut den med lite kryddor, citronsaft & en liten klick creme fraiche. Tada! Världens enklaste & godaste avokadosmet som jag sedan bredde ut på det underbara libabrödet. Åt bara en halva, tänkte ta resten efter träningen. Längtar redan!
Det du Kissielicious!
Har minsann hunnit med ett besök från min fina Hoochie också. Himla trevligt måste jag säga. Ett fint avbrott i min annars så sega dag.
Tycker om såna spontana besök. & lucky henne att jag var hemma då!
Nu ska jag fortsätta med playandet. Hinner med ett avsnitt till innan man svider om & kör ett pass Core!

Kommentarer
Postat av: Camme

Nu lät detta väldigt intressant. vad är libabröd? Jag älskar avocado... speciellt hemmagjord guacamole eller om man inte har alla ingredienser - avocadosmet :)

2011-01-20 @ 17:06:46
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: Camme

Jag kanske vet, är det sånt de har när man köper falafel?

2011-01-20 @ 22:02:49
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: dad

har ingen aning om vad ett Libabröd är. men nog inget för mig. Inte bra att bli så arg.Låt inte boken hindra dig från att komma igång.

2011-01-22 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0