Arrrrrrrg!

Jag blir VANSINNIG på min dator. Mitt word-program kräver en produktnyckel, när jag skriver in den står det att det är fel. OM JAG BLIR ARG? Minst sagt.. Får se om jag kan lura hit Coffe på Fredag så att han kan hjälpa mig..
Nu har jag iaf nyss klickat hem kurslitteratur. Innan jag fått den finns det tyvärr inte mkt jag kan göra. Så ja nu håller vi tummarna för att det inte tar alltför många dagar innan den dyker upp. Man vill ju faktiskt sätta igång nu.
Så jaha vad ska jag nu göra då?
Tvätta kl 16 får se om jag uträttar några stordåd innan dess..

Kommentarer
Postat av: Camme

ja, men måste och måste. det blir antagligen roligare då. men för flera år sedan när jag först testade på, så gick jag med en killkompis som var hur vältränad som helst och vägde säkert 25 kg mer än mig och minst ett huvud längre. Jag fastnade för det och när möjligheten har givits har jag gått själv. instruktören brukar fråga i början vilka som inte är ihopparad och de brukar oftast kunna para ihop så att man hamnar med någon som är någorlunda storlek med en själv. Jag tycker att du absolut ska testa det. Och ge de gärna några gånger för tufft är det och skitkul, men några gånger krävs innan man får in teknik och upplägg. Jag har en tendens att gå ut för hårt de första g¨ångerna, för 1 minut låter inte lång tid så då kör man på.

2011-01-17 @ 17:28:39
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0