Sprit gör mig ful.

Hej bloggen!
Inatt sov jag bara 8 timmar. Lite mer normalt så där. Idag har jag roat mig med att plugga lite ( men guuud vad trögt det går.. ), samt gjort en skadeanmälan på min cykel & skickat en felanmälan till min hyresvärd. Det sistnämnda är ngt jag skulle gjort för längesedan.. Jag har det nämligen svinkallt i min lägenhet, inte klokt alltså! Menmen, bättre sent än aldrig.
Hade tänkt gå & träna idag, men då jag ska ner i stan med Mamma efter 14 blir det ett för stort projekt att släpa på alla väskor dit UTAN cykel. Jag har redan tillräckligt ont i ryggen kan jag säga er..
Så jag får ta det imorron, då har jag minsann en cykel också.. Jorå, Pappa är snäll & lånar ut sin. Så den ska jag hämta hem därifrån idag. Hoppas nu bara att min kära hyresvärd är så snäll & fixar det där cykelförrådet så att inte den också blir stulen..
Ja, jag MÅSTE alltså träna både imorron & på Fredag. Skriver det här så jag känner pressen & får skämmas ögonen ur mig om jag inte gör det.. Hetsa mig gärna!
Nej vet ni vad, nu ska jag sluta sitta här & slösa med min tid. PLUGGA LOTTA PLUGGA!
Jag när jag fyllde 25.. fifan vad skabbig jag ser ut!
Note to myself.. Sprit makes you ugly!

Kommentarer
Postat av: ELIN

"Bara" 8 timmar hehe :) tror jag sov 10 ..

2011-02-23 @ 15:34:39
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0