Skavsår på svansen.

Här sitter jag & har skavsår på svanskotan. Mindre skönt kan jag berätta för er. Jag hade detta för ngn vecka sedan också, & nu har jag funnit boven i dramat.. Pilatesbollen på gymmet! Jag kände det så fort jag "klev av" den. Dumma boll! Jag vill ju kunna använda den för att skapa mitt sexpack.. Men det här är ju ingen trevlig effekt av den.
Ja, som ni kanske förstår så tog jag mig till gymmet idag. Stolt över mig själv för det faktiskt!
Annars har jag inte gjort så mkt, tvättat klart, duschat, kollat på BB.. woho..! & fixat mina naglar.
Nu ska jag ta & vattna lite blommor, plocka upp lite tvätt & annat sånt skoj. Intressant att veta va?
En liten bild kanske?
Kolla in hur vig man är.. Här spöar/dränker min lillebror mig.
Trevlig unge den!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Skavsår på svanskotan.. va i helvete?

2011-02-24 @ 13:58:42
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv; Hahahaha liiiiiten roooooompa

2011-02-24 @ 17:31:29
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0