Kick it!


Såja. Onsdag. Lill-Lördag & allt det där. Vaknade till solsken, det gillar man! Höll på & intala mig själv att jag inte skulle träna men gav mig själv en ordentlig bitchslap & kom på andra tankar.
Körde mitt pass & var som vanligt oerhört nöjd när jag var klar. Vilken känsla av välbefinannde det ger.
Nu har jag varvat ner med lite frukost & Sommar i Sverige. Kan vara det pinsammaste programmet på länge, men jag bara MÅSTE se det.. hur pinsam är inte jag på en skala då?
Men nu är det slut på slöandet här hemma. En dusch & sen sätter jag igång med min vardagliga syssla. Wohoo. Imorron ska jag iaf få lämna hemmet, då blir det först en praktisk lektion & senare jobbcoachning i Malmö. På kvällen är det tänkt att jag ska köra ett dubbelpass; Först Core, sen Yoga.
Duktigt CHEY som lilla Bratsdockan skulle ha sagt..
Men, det där är ju först imorron. Fokus på idag nu, duscha!
Jag & Sofia på Zakynthos, denna ljuvliga lilla ö..
Look at me alltså. Jag vet inte varför jag har den där minen,
men kolla vad blont & fint mitt hår är. & så är jag ju faktiskt
liiiite brun också, det gillas..


Kommentarer
Postat av: Camme

ahh, låter underbart. Usch jag har värsta beslutsångesten. Min familj ska åka på semester till asien, vietnam, thailand och kanske ett litet stop i hong kong.(mamma & pappa är därifrån). min syster å hennes familj ska med samt min bror och hans familj. de har aldrig varit där sedan de var väldigt små barn å kom till swe. Så det hade varit kul på ett sätt. Men samtidigt vill några tjejkompisar att vi ska åka på solsemester, jag har aldrig varit på en sådan resa. Så funderar på att stanna hemma å jobba lite för att sen åka iväg med vänner. Haha... i landsproblem eller vad :P

2011-02-09 @ 12:31:43
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0