It takes a fool to remain sane.

Okej. Nu gör jag en "Elin".. hoppas att det är okej för dig att jag "snor" lite från dig? :)
Jag gillar nämligen inte att logga in & se att man fått kommentarer som endast är i "eget" syfte, alltså för att göra reklam för sin egen blogg, eller när man märker att ni inte ens läst mitt inlägg innan t är ni kommenterat.. snälla strunta då hellre i att kommentera! Blir såå trött..
För övrigt sitter jag här & tänker på min fina vän Coffe. Jag saknar honom lite. Det är nämligen så att jag sitter & lyssnar på P3, där The Ark är gäster. Det spelas alltså en del The Ark-låtar där idag. Det gillar jag. Coffe gillar också The Ark.
Så nu sitter jag här & tänker på sommar. Sommar i Coffes bil. Med The Ark som dånar ur högtalarna. Jag sitter där bak och blir nästan döv. Vi sjunger med för allt vad rösten bär. Coffe vevar ner rutan & ljum sommarluft strömmar in. Sen skriker han ut genom rutan. Jag skäms. Men sen tänker jag. Nej fan vad cool han är. Vi är så coola där vi bränner runt i hans bil & skriker osm små fjortisar. Livet har liksom stannat upp en stund.

Jag gillar honom. Min fina vän. Hoppas att vi kan ses snart!
Nu har jag skött mig här hemma *klapp klapp*.. Så nu ska jag byta om & cykla iväg.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina vänner är värt mer än allt guld i världen. Vårda dem noga.

2011-03-02 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0