I'm in Miami.

God förmiddag!
Har nyss druckit lite kaffe & käkat frukost. Ute blåser det som bara den så jag tänker nog hålla mig inne fram tills ikväll. Då blir det tacos, vin & mys nere hos mina favoriter!
Igår kväll var vi & bowlade med familjen & jag fick fanimej pisk av Hyacinth.. det var det värsta! Kan säga att hon var lagom mallig då.. Aldrig sett tävlingsinstinkten vakna till liv som den gjorde i henne då.
Himla trevligt var det iaf. Min familj är den bästa!
Imorron ska jag se om jag orkar ta mig till gymmet igen. Beror helt enkelt på hur mkt vin jag dricker idag.. ;)
Men det skulle ju passa himla bra om jag cyklade inom där innan jag sen cyklar hem till Familjen & blir utfodrad..
Har ni märkt hur mkt jag skriver om träning jämt? Gillar att jag är så inne i det nu, men jag undrar just hur länge det håller i sig?
Igår var jag även med Lillebror en snabbis på Väla, skulle agera smakråd då han köpte 2 jackor inne på Solo. Jag gick bara en snabb runda & tittade lite till mig själv. Då jag har köpstopp fram till Sthlm nu så köpte jag inget, MEN jag såg ett märke som jag absolut måste kolla lite närmare på när vi är i Sthlm; Made in the shade.
Såå himla fina, enkla & prisvärda kläder, med det där lilla extra.
Can't wait till Sthlm nu!
Annat jag längtar till är när min Mazarin ska komma & hälsa på mig. Ska bli så roligt att bara få hänga, snacka lite skit & bara vara liksom. Se vart kvällen tar oss.
Mazarin är en sån där otroligt fin människa som jag är såå glad över att ha funnit & fått ta in i mitt liv. Hon är värd så himla mycker mer än vad hon någonsin kan förstå.
Så det längtar jag till. En kväll a'la Mazarin & Mamasan kan liksom inte bli fel ;)
Nej nu ska jag måla mina naglar & fortsätta att titta på min dokumentär.
Jag, Lillebror & Mamma i poolen på det flottaste hotellet jag någonsin
bott på; Mandarin Oriental i Miami.
Jisses vad flott det var & vad jag värdesätter att jag åtminstone en
gång i mitt liv har fått bo på ett sånt fint hotell.

Kommentarer
Postat av: AdelaO_O

SV: Haha jaadu skoja inte! På jullovet hade jag ju vänt på dygnet helt! Sov till klockan 6 (på eftermiddagen) haha^^

2011-02-05 @ 11:40:44
URL: http://studiobitch.blogg.se/
Postat av: i i d z. - enblekingechey.

superfin blogg! :D

händer idag? (:



KRAM!

2011-02-05 @ 12:12:12
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Visst är han! Man skiter nästan på sig av rädsla xD

2011-02-05 @ 12:23:16
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Khangkheng´s ♥

härlig bild!

vad göru? :)

2011-02-05 @ 14:40:10
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0