I'm back.

Hej bloggen!
Igår led jag av migrän, därav radiotystnaden. På kvällen hade jag så ont att jag trodde att jag skulle avlida. Inte hjälpte det med Eeze heller. Gud. Men efter lite sömn & ytterligare några Eeze så försvann det faktiskt. Pjuh!
Hade iaf en väldigt trevlig Lördags-kväll, precis som jag visste att det skulle bli. Bilder kommer nog under dagen.
Idag har jag varit på AF. Trodde jag skulle dö av trötthet när klockan ringde så jag snoozade om & om & om igen. Till sist klev jag upp & gjorde en snabbfix. Ingen frukost hann jag med så den har jag nyss tryckt i mig framför ett avsnitt av Solsidan. Jag älskar't!
Nu ska jag ta & diska undan lite sen blir det plugg. Ikväll kör jag ett pass Kick n' box med Angelica.. som jag längtat efter det passet!

Kommentarer
Postat av: Camme

visst är det kul med box :) jag ska faktiskt också köra box ikväll, dvs om jag hinner... vilket jag hoppas. ha en bra dag du!

2011-02-07 @ 12:03:59
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Nu är dagens trailer vinnaren uppe på bloggen + ett nytt film tips :)

Kom in och kika om det var du som vann eller inte.

Om inte så kan du alltid försöka igen :)

MVH LadyYasmine

2011-02-07 @ 15:59:04
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0