I want it, I need it.

Åh gud vad jag vill vill vill detta. Jag behöver det såå innerligt. Så ja det är väl bara till att börja spara då? Tänka på den där underbara veckan istället för kläder. Vill man så kan man. Leva snålt, för det kommer det tusan vara värt.
Men såklart skulle det allra bästa vara ett jobb. Sökt 2 st idag. Imorron forstätter jag. Kan till och med tänka mig att städa igen bara för att kunna ha råd. Eller mjaa, men ja, finns det inget annat så?
Nu håller vi alltså tummarna för allt. För att den finns kvar & för att jag, när vi sedan har bokat verkligen tar mig i kragen & sparar!
För fyfööööör vad skoj vi hade haft, fattar ni? Dom bästa av dom bästa!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack så mycket, det hoppas jag med

2011-02-08 @ 22:13:21
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Camme

Åh, nu blev jag jättenyfiken. Varthän är det planerat att åka? Antar att det är en resa du syftar på? hihi.. jag sitter faktiskt lite i samma tankar, får se hur det blir :P

2011-02-09 @ 00:54:19
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0