FRESH MEAT!

Söndag. Ingen ångest för mig idag inte. Jobbar ju inte imorron va. Helgen som gått har varit alldeles finfin. Har haft finbesök i form utav min finaste Mazarin. Hon stannade hela helgen. Mys. Vi har hunnit med att dricka vin, ta en runda på stan ( hittade finaste vårjackan någonsin..! ), fikat, samt haft skräckfilms-kväll med tillbehörande kräng.
& så en massa massa prat då, men det behöver jag väl inte ens nämna?
När vi igår satt på Espresso House & tog en fika fick vi höra på en mkt smart tjej.
Det gick till så här: Ett par sitter vid bordet bredvid oss. Ngt yngre än oss, ganska så snobbiga & ni vet så där "kolla mit perfekta plattade versus backslickade hår".
Killen säger: "-Blablabla Afghanistan..
Tjejen säger: "-Vadå, är det en stad eller?"
Killen säger: "-Nej det är ett land".
Bara så där. Alldels lugnt svarar han henne. Precis som att det hon nyss sagt inte var ngt märkligt alls. Amen ursäkta mig? Jag & Mazarin höll på att vrida oss av garv. Ville bitchslappa henne & kasta en dagstidning på henne samt tvinga henne att slå på nyheterna då & då. För vem, VEM tror att Afghanistan är en stad? Så tappad är väl ingen?
Mamma gissade på att hon kanske trodde det eftersom det heter AfghaniSTAN. Haha, Humor!
Tackar tjejen för helgens bästa iaf!
Annars då? Har som sagt hittat en vårjacka som är såå fin att jag dör, ohyes jag ääälskar jackor! Har bokat en resa till Rhodos med my married ones, har förälskat mig ett par svarta stövlar som även dom är todiefor!, har en frisörtid på Tisdag, en Sthlms-resa om lite drygt en månad.
& ja alltså.. med allt detta vill jag bara komma fram till att jag skulle behöva vinna på lotto!
Veckan som kommer är hyfsat busy. I like that!
Imorron blir det tvätt, plugg, stan & kick n' box.
Avrundar dagen med en bild & säger THANKU till min fina Mazarin som förgyllde min helg. FRESH MEAT FRESH MEAT FRESH MEAT!



Jag & Marre i Puerto Banus för ett antal år sedan.
Hahaha shit alltså!
SNIGGASTE tejerna i stan ellooor? Fifan!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Synd bara att det tar sådan tid ;( Men den som väntar på något bra väntar aldrig för länge... yeah right xD

2011-02-13 @ 21:23:44
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Camme

åh va roligt. Jag håller mina tummar så hårt och hoppas att du får det :) Låter som du hade en minst lika bra helg som jag hade. Det gillar vi!

2011-02-14 @ 00:07:27
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: ELIN

Hehe =)



Sv; ellor huuur, jäkla nudister

2011-02-14 @ 08:24:02
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0