Busy Lady!


Onsdag
. Man har dålig koll på dagarna nuförtiden.. Idag snurrade jag ur sängen runt 09, tog det lugnt & käkade frukost framför Sommar i Sverige, sen tog jag & kastade in mig i duschen & trollade fram en ngt så när fräsch tjej. Därefter tog jag en uppfriskande cykeltur för att posta lite brev, det var ju himla ovanligt att man gör det va..!
Lite plugg blev det sen, nu kan jag inte göra så mkt mer då jag behöver besöka bibblan först. Det hade jag tänkt roa mig med imorron, efter bullfikan hos Hoochie & innan middagen hos Mormor. Busy lady!
Känner att jag börjar få lite spänningshuvudvärk, ska ta & packa ner mitt apotek i min väska, för ngt sånt har jag då inte tid med..
Jaha vad ska jag nu roa mig med fram tills det är dags för mig att cykla iväg? D v s om knappt 2 timmar..
Städa toan, läsa bok, läsa bloggar, diska? Only funny shit for me!
Idag måste jag nog lägga fram att jag ska till Sthlm, bra där, bra början liksom.. Men, vad göra?
A pic för att lätta upp detta tråkiga inlägg. Kul tjej? Nej!
Jag & Angelica i PB. Svettiga not so hot tjejer!
När jag ser denna bilden undrar jag vad det är för en väska jag har där?
Kan inte riktigt koppla vad det kan vara för ngn, det stör mig!
Angelica ska jag för övrigt träffa imorron. Dås ka vi nämligen köra ett
dubbelpass i form utav Core & Ki-balans. Härligt då jag fortf har tränings-
värk efter att jag spöade henne i Måndags..!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag håller inte koll pådagrna längre haha

2011-02-16 @ 13:09:26
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Camme

Åhh, älskar Stockholm. Va roligt med nytt jobb och nya utmaningar. Och pepp är ju den bästa motivationen som finns. haha min hemlis är ju inte jättehemlig. Men när jag var yngre och fram till jag skadade min fot så älskade jag att åka inlines och ut och springa en lång runda i skogen. Men jag pajjade min fot rejält för några år sedan och har inte kunnat sätta på mig ett par inlines sen dess. Sist jag försökte var för snart 2 år sedan och då rev jag upp min skada, vilket ledde till en massa tårar och att jag var så arg på mig själv. Så jag slängde faktiskt mina inlines.

2011-02-16 @ 14:11:02
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: jaa fast sen kostade inpackningen och silvershampoot 400 :P

2011-02-16 @ 18:32:12
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0