Bebisgodis.

Sitter här & har nyss tryck i mig en Danonino XL med smak av jordgubb ( efter att ha ätit middag åffkååårs ). Synd att kalla den yttepyttiga lilla burken för XL dock, men det är ju inte jag som är tillverkaren va? Hur som helst så var den mycket god & jag kan rekomendera den varmt till er som, liksom jag, försöker att inte äta godis & annat snafs i veckorna. För jag lovar er, den här är minst lika god som glass, ja jag skulle till och med skulle kunna sträcka mig till att säga att den är som glass. SÅ GOTT när man är sugen på ngt sött.. köp köp köp & ät ät ät. Den är inte alls gjord endast för barn. Jag menar se på Kissie, hon äter barnmat..
Annars är jag hyfsat irriterad på a-kassa & arbetsförmedlingen. Jag undrar, finns det inte några som helst riktlinjer för hur dom ska arbeta? Pratar man med 3 personer så får man 3 olika svar. Tröttsamt? JA!
Nu ska jag strax fixa till mig & sedan bege mig ut på en liten promenad. Måste köpa frimärken, posta brev & annat sånt fun stuf som man roar sig med som arbetslös...!
Så nu vet ni det, & viktigast av allt.. köp Danonino.. namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0