37 våningar ner.

Så där. Hemma från mitt lilla äventyr. Det gick bra. Skönt att få prata av sig lite samt mest av allt, att få lite pepp. Bra att få koll på läget & få lite feedback. Så den tackar vi för!
Nu ska jag fixa lite här hemma sen måste jag tyvärr bege mig ut i detta regnvädret igen. Måste nämligen iväg & posta ett brev till a-kassan, sällan man gör det liksom..! Sen blir det till att gå hem till familjen & se till att bli utfodrad där innan jag sticker till Friskis & kör ett Core, följt av ett Yoga-pass. Duktig Lotta!
I helgen kommer äntligen min älskade Mazarin hit. Wihoo vad skoj det ska bli att ha henne här. Men först är det ju det dära.. åååååh.
Nej en bild på det sen byebye blogg..
Utsikt från 37e våningen på Waldorf Astoria i NY.
Helt okej alltså..

Kommentarer
Postat av: Thidan

skulle också vilja ha den utsikten

2011-02-11 @ 07:37:33
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0