17,5 grader i sovrummet, oskönt.

Vet ni.. Min hyresvärd kom upp här innan idag. Det första han sa när han klev in genom dörren var "-Här är kallt". YES! Alltså inte mig det är fel på.. Dom tog även & mätte här; 17,5 grader i sovrummet & 18 i övriga lyan. Fyför.. inte konstigt att man gått här & fröset ihjäl då.. Tydligen var det ngt fel med elementen.. så han fixade dom & nu "luktar" det faktiskt värme i hela lyan.. får se om man kanske kan slippa dubbla duntäcken inatt då..
Annars? Jag & Mamma var som sagt i stan. Jag ville ha ett par skor. Fick jag det? Nej för min fula äckliga stortå hängde ut så mkt att det inte såg klokt ut. Hatar den. Kanske ska ta & klippa av en bit på den? Så jag fick snällt låta dom vackra skorna stå kvar på sin hylla. Hoppas att dom får en annan fin ägare som tar hand om dom & uppskattar dom precis så som jag hade gjort..
Så ja, det blev bara en påse mat med hem till mig & lite fudge till håret.
Efter stan följde jag med hem. Hängde lite i soffan & blev bjuden på både kebab & fattiga riddare. Tjockis! Men gott vare.. Tacktack!
Nu ska jag kika in en liten blogg.. sen ska jag spendera kvällen här i sängen med mitt älskade play..

Kommentarer
Postat av: ELIN

sv; han luktade ju på min mage :P



Haha hur länge har det varit fel med värmen??

2011-02-23 @ 21:27:57
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0