What a difference a day made.

What a difference a day made
24 little hours..
Vad snackar jag om?
Vinet såklart. Jag menar ska Carro dricka vin kan väl inte jag titta på?
Får helt enkelt bara ta med mig den där måtta som jag nog glömde i Lördags..
Jag & min allra första bästa väns allra första lilla prins.
Alltså, jag & Marias Jonathan. Ni kanske inte ser det här men den ungen
var den sötaste någonsin som bebis. Han är givetvis världens sötaste nu
med, men som bebis var han så sjukt söt att man nästan dog!

Nu är min fina vän gravid igen. Jag har träffat henne en gång sen hon blev det
det är synd tycker jag
Skulle vilja träffa henne, Jonathan & magen lite mer.
Innan den nya lill*n tittar ut menar jag.

Är det inte sånt man gör med bästa vänner? Går igenom livet tillsammans.
Hur som helst så tycker jag himla mycket om henne
för hon är ju en utav de där fina vännerna som man kan träffa ett år senare
& ändå känns det som om det vore igår man sågs sist.

Det kallas äkta vänskap
& den är så fin som den bara kan bli



Precis som hon.

Kommentarer
Postat av: Ina Fina

Hej nu är det dags för ännu en modefråga på www.inapia.blogg.se - mode frågan denna gången är vilken klänning du valt till ditt ex fest! Du får välja mellan 26 olika klänning!

2011-08-19 @ 20:49:12
URL: http://inapia.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Hoppas du fick med dig måtta och att du fick en trevlig kväll, fina fina fina du.

2011-08-19 @ 22:36:26
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0