Vidrigaste någonsin.

Alltså. Helt ärligt talat. Jag har nyss sett den vidrigaste filmen någonsin. Den var så sjukt j*vla äcklig att man mådde illa. Jag brukar tycka att Skräckfilmer har svårt att leva upp till mina förväntningar men den här va beyond allt det där. Jag skulle nog inte kalla den skräck, mer ja jag vet inte? VIDRIG var den iaf! Ni vet så där så att man knappt kan titta, man sitter liksom med händerna för ögonen.
Man blev inte speciellt rädd när man såg den, utan mer.. äcklad.. Herregud!
Kan inte fatta att jag såg den..
& får säga tack till Caroline som rekomenderade denna helt sinnessjuka film.. haha..
Nu mår jag illa & måste nog titta på Sommar med Ernst för att inte gå till sängs illamående..

Kommentarer
Postat av: shakke

Riktigt bra och spännande serie :) Jag laddar ner från piratebay.org men de finns att kolla online på Icefilms.info :)

2011-08-21 @ 01:47:08
URL: http://letmeguess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0