Och så kom hösten.

Vädret matchar mitt sinne. Just nu är himlen grå och regnet faller ner. Lite så som det känns inombords. Grått och trist.

Denna dag har jag inte precis uträttat några storverk. Har mest legat här i soffan faktiskt. Jag tror minsann att det var precis det jag behövde. Min förkylning (pollenallergi? ) tröttar ut mig och en vilodag helt utan måsten var på sin plats. Jag tänker fortsätta dagen så. Den enda kraftansträngning jag tänker göra är att baka scones. Och så förstås förflytta mig härifrån in till sängen, men mer än så blir det inte.
För övrigt funderar jag på vad jag kan ha gjort vissa människor. Jag försöker visa att jag bryr mig, vill träffas och tror att allt är som förr. Men det är det uppenbarligen inte. Min magkänsla brukar ha rätt och den säger mig att något är fel här. Dock vet jag inte vad jag har gjort. Jag är trött på att bara bry mig och aldrig få något tillbaka..
Trött på att försöka få det till vad det en gång var och livrädd för att det aldrig mer ska bli så.
Snälla säg mig istället vad det är jag har gjort?
Det känns som att denna sommaren har förstört så mycket. Raderat saker som aldrig kan komma tillbaka.  ( Om man nu ens kan kalla det sommar? )
Det enda, och detta är faktiskt på riktigt, som jag har varit helt nöjd med denna sommaren är mitt jobb. Nu skrämmer tanken på att jag bara har en vecka kvar där livet ur mig. Vad ska jag ta mig till sen?
Nåja, det ska nog lösa sig. Vill bara att skolan ska ta & dra igång, så att jag kan begrava mig i plugg, & så helst jobb då..
Jag har nog inte varit så lycklig denna sommar och jag vet precis varför, jag vill bara inte säga orden högt. Men så sa min Mamma det. Tänk att hon vet. Såklart vet hon. Min fina finaste Mamma <3

Imorgon är det åter till jobb & då hoppas jag på att ryckas till liv lite. Skulle vara himla bra om jag fick så mycket energi att jag hade lite över till jag kommer hem. Så att jag kan ta tag i allt det jag inte gjorde idag vill säga..
Avslutar med en bild på mig & fina Caroline.
Jag saknar dig. Jag saknar oss.





Men ibland får man bara ge upp..

Kommentarer
Postat av: Ina Fina

Hej! Svara på min fråga på www.InaPia.blogg.se !!

Frågan handlar om vilken klänning hade du valt för en ute kväll, du får välja mellan 20 olika och komentera bara siffran på klänningen, den klänningen som får mest röster kommer jag och köpa och lägga upp på bloggen ikväll. Tack för hjälpen! :)



Länk till klänningarna på bloggen:



http://inapia.blogg.se/2011/august/vilken-svart-klanning-valjer-du.html#comment

2011-08-08 @ 18:31:24
URL: http://inapia.blogg.se/
Postat av: M *

- fin bild!

2011-08-11 @ 02:33:50
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0