No more Skinnyfattness!

Fick lite ångest när jag satt här & moffade i mig.. Skinnyfat ni vet! Jag har lovat mig  själv att ta tag i de där med träning när jag fått min lön. Den fick jag i Fredags & har alltså nu inga som helst ursäkter. Då kom jag på att jag inte har några lämpliga träningsskor & tänkte kanske försöka komme undan med det. Men ICKE SA NICKE! Man mår minsann så mkt bättre när man tränar så ist för att hålla på att dra ut på det & bara klaga på my skinnyfattnes ( mitt eget ord ja ) så tog jag & klickade hem mig ett par skor. Detta gjorde jag från min absoluta favoritsida Sportamore. Där har man både fri frakt & retur samt att det inte kostar ngt att handla på faktura. Helt amazing tycker jag!
Jag tycker att träningsskor är så gräsligt fula att jag tidigare vägrat att köpa mig ett par. Detta plus att dom alltid är så j*vla dyra. Men då de jag tidigare haft är katastrof så tar vi & testar dessa...
För 399 kr så blev dom mina. Dom är väl ändå helt okej?
Nu får vi hoppas att dom sitter bra också. För när dom väl kommit
får jag inte komma med några ursäkter alls. Då är det dags!
Det vill säga om 1-4 dagar..
& ja jag anser att det är viktigt att åtminstone känna sig lite snygg när man tränar. And I DO like pink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0