Irritation.

Ibland blir jag bara så irriterad på min Lillebror. Han är så ignorant ( är det ens ett ord.. ? ) ibland. Som idag. Pappa ber oss om en tjänst, jag skickar till Lillebror för att höra om han kan göra det, svarar han ens? Nej, allt som vanligt då. Så nu får jag sticka tidigare till jobb för att hinna med det. Nej, inget jag dör av. Men jag blir bara så trött på att han tar för givet att jag ska fixa det. För inte kan väl han behöva anstränga sig?
Men nu skickade han visst. När man skriver om trollen så..
Har för övrigt hunnit med att hänga på balkongen, fixa mat, dammsugat & torkat golv. Så himla husligt så.
Nu ska jag styra upp det sista här hemma innan jag beger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0