Inte alla hästar i hagen.

Verkar som att jag får mina 2 böcker sålda. En kvinna är på väg hit ( en ngt förvirrad sådan.. ) & jag hoppas att hon lämnar mig 2 böcker rikare, och jag går in 200 kr rikare. En bra deal för henne & jag blir av med "skiten".
Förutom att roa mig med försäljning så tvättar jag. Bland annat tvättar jag mina vita Converse & jag är nervös. Snälla ni håll tummarna för att dom kommer ut & är fin fina & som nya!
Man kan säga att hon verkligen var intresserad av böckerna iaf. Så till vida att hon tar & traskar hit på sin lunchrast. Duktig tjej får man säga.
Dock hade hon kanske inte alla hemma. Jag har satt 150 kr för den ena & 100 för den andra. Tar man båda får man dom för 200 kr. Då säger hon; "-STYCK?". Man bara "-Jo om du köper båda så blir det 400 kr. Köper du däremot dom var för sig så kostar en 100 kr & den andra 150 kr".
Hört talas om erbjudande? Dom brukar vara till ens fördel.
Nåja. Jag ska inte döma henne. Vi kan alla vara korkade ibland.
Nu ska jag ner i tvättstugan & invänta min köpare. Så håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0