I can see clearly now.

Söndag. Vad gör man med denna dagen? Man jobbar såklart. Dock börjar jag inte förrän 15:30 så lite ska jag väl hinna njuta innan det? Ska bland annat hinna med en middag hos Familjen. Där serveras det riktig husmanskost, & hur gott är inte det?
I morgon & på Tisdag jobbar jag delade turer. Den är rätt dryg, dock ger det mig mer timmar & det vet vi ju vad jag tycker om det. Himla synd att jag fick ställa in min & Coffes träff bara.
Tackade bland annat nej till att jobba igår p g a att jag har haft lite ont i min rygg. Igår morse hade det blivit värre. När jag låg i sängen gjorde det himla ont & sen när jag klev upp så högg det riktigt till i ryggen. Framåt dagen blev det dock bättre. Fram till imorse då jag vaknar upp med samma smärta. Man kan alltså konstatera att det inte hjälper att vila upp sig, för det är då jag får som mest ont; av att ligga i min säng. Det är ju alldeles fruktansvärt!
Hoppas verkligen att det inte är ngt som håller i sig. Jag älskar nämligen min säng!
Fick förresten svar ang skolan. Se där, det lönar sig att bli lite ilsken ibland..
Nu tar vi & avslutar detta med en bild & sen tar vi & njuter utav denna dag!
Jag & Kusse on the dancefloor på Zante. Vilken resa det var.
Så himla bra på alla sätt. På Zante, eller Zakynthos som ön hette
så var vattnet helt magiskt. På riktigt. Det var alldeles klart med kritvit
botten. Inte en sten eller tångklump när det. Inte ens när vi kom ut
på bråddjupt vatten.
Jag tror bestämt att jag måste besöka den fina lilla ön igen.
Homoön som det visst var, bara det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0