Allra Käraste du.

Så kommer det där med oro
att inte ha ord nog som räcker till
att inte våga visa hur mycket jag oroar mig
för jag vill inte skrämma dig med det
Men så undrar jag hur mycket du själv bär inom sig
tankar som aldrig någonsin kommer ut
Är du någonsin rädd utan att berätta för någon
hur mycket tänker du på det
Jag vill finnas till på ett sätt som
jag känner att jag inte räcker till
Jag vill vara ett stöd utan att vara för mycket
Du ska veta hur mycket och hur högt jag älskar dig
du ska veta hur ont det gör även i mig
i varje liten del utav min kropp
när inte du mår bra
Man ska inte göra en stor sak av det
det vet jag
Men ibland måste man få säga det man känner
Jag känner för dig
med dig
Du får säga vad du vill
men för mig är det orättvist
för mig gör det ont att tänka på dig
För dig gråter jag
för allt jag vill är att du ska må bra.

För dig älskar jag högst av allt
för dig skulle jag göra allt
Nu gör jag inget
för jag kan inget göra.

Vad är väl ord?
Det är det jag har.


Jag skulle ge dig allt
det enda jag kräver är "Jag mår bra".


Men ibland är livet inte så
och ibland räcker inte I Love You.


Men du ska veta att jag tänker på dig
och jag vet att du vet att detta är just till dig.


Allra Käraste du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0