What a life!

Usch vilket gråväder det är idag. Inte alls så vårigt och fint som det var igår. Så himla trist. Min tanke var att jag skulle gå & träna idag. Jag sitter t o m här i mina träningskläder.. Men då det regnar en hel del så tror jag att jag skippar det.. orkar inte förvandlas till blöt hund. Men vem vet, kanske slutar det regna? Isf ska jag träna.
Fortsätter det regna går det ingen nöd på mig. Har lite att fixa med här hemma. Sökte nyss ett jobb. Bara så att ni vet att jag sköter mig.. Ska kolla upp lite ang ett till och eventuellt söka det med. Annars längtar jag mest till min praktik ska börja..
Vattnade mina blommor på balkongen igår, efter att jag hade planterat dom.. känns ju himla lönt att man gjorde det när regnet nu öser ner. Poor babys.. fick ställa in dom, under taket så att dom inte drunknar.
Men oj är jag en TANT eller ÄR jag?
Verkligen ett spännande liv man lever känner jag..
Slänger upp en bild från en dag då livet var lite roligare än vad det är idag..
Miami för snart 2 år sedan. 2 år. Det är inte klokt vad fort tiden går.
Denna bild är tagen vid vårt hotell. Hyfsad utsikt eller vad säger ni?
Älskade älskade USA-resa vad glad jag är att jag har dig och alla fina
minnen du gav mig. Det är dagar som denna man plockar fram en bild
ett minne och lever på det en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-04-12 @ 11:56:21
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Hahha ne de är väl för tidigt att säja kanske ;) hihi

Uppskattar om du inte kommenterar sånt här i dagens blogg inlägget :) Kram

2011-04-12 @ 12:26:09
URL: http://gaylifet.blogg.se/
Postat av: Louise

Härligt ! :D Jo men de e bra med mig med förutom lite ont i halsen !

2011-04-12 @ 13:20:36
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: simone

Ser underbart ut :d

2011-04-13 @ 16:01:15
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0