Ut & njut.

Tisdag. Hade tänkt träna, men då det visst är så att jag ska ha glädjen att få mellanblödningar ( too much info I know ) så skippar jag det. Så nu har jag helt enkelt bestämt mig för att jag får ha påsklov från gymmet denna veckan.
Däremot får jag inte ha lov från allt annat, så dagen idag ska spenderas åt att plugga samt leta efter ngt jobb att söka.
MEN givetvis ska jag unna mig en stund på balkongen också, det hinner jag allt med.
Helgen som gick var en utav de bästa på länge.
I Fredags var det som sagt middag & mys med Carro som senare resulterade i utgång.. BÄSTA!
På Lördagen var det Hoffmaestro-konsert i Malmö. Vi började med att sätta oss på Lilla Torg & äta & dricka gott. Stressade nästan därifrån för att komma i tid till arenan. Väl där möttes vi av väääärldens kö. Vilket skämt tänkte vi. Vi tänkte även att shit vi kommer att missa början av konserten. Ha ha ha till oss säger jag bara. Konserten började först över 2 timmar senare. MEN GUD vad skoj vi hade innan dess. Bästa discot på länge.
"-Alltså jag lovar snart kommer dom att skrika LUUUURAAAD!".
"-Eller så går Swedish House Maffia på". Hahaha. Ja teorierna var många men till slut kom dom.. & JISSES vad bra det var. Vi hoppade, dansade, skuttade, sjöng & skrek.. bästa bästa!
Efter det blev det den roligaste taxiresan hem. Skrattade så jag fick magknip hela vägen hem.
Så jag säger TACK till alla inblandade för denna underbara helg!
Igår hade jag besök av min fina Hoochie. Vi satt på min balkong, drack kaffe & snackade skit. Gud vad jag är glad för min lilla Hoochie!
Imorron blir det fika med Mazarin. Bästa. Trots att det bara var en vecka sen vi sågs sist så längtar jag så.
Ja det var väl det va?

Ut & njut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0