This day.

Hej bloggen!
Onsdag idag. Ska på föreläsning om Demens mellan kl 13-15:30. Det ser jag faktiskt fram emot en hel del ska jag säga er. Tänk att en helt ny värld öppnas för en & man är såå spänd på allt den har att erbjuda. Det är fint det, att känna att man hittat rätt i sin utbildning. Hoppas på att det kommit ut info så att man kan titta igenom & söka lite nya kurser till HT. Spännande att se vad som erbjuds..
Förutom det så måste jag till Apoteket & så en snabbis inom Netto för att handla lite. Är såå vansinnigt trött på min dagliga frulle; knäcke eller macka.. blä blä blä. Nej nu får det bli lite variation & jag har tänkt mig grekisk yoghurt med nötter, frukt & bär.. smarr!
Sen blir det till att plugga lite när jag kommit hem.
Nu ska jag titta efter jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0