Solig Söndag.

Vill tacka alla inblandade för igår, trots dramat så var det en fin kväll. Vi måste ses oftare!
Idag har jag varit lite trött, dock har solen piggat upp mig lite så jag har åtminstonde fått uträttat lite; handlat blommor till balkongen, fikat, gått en kort runda, somnat på soffan  hos familjen, ja ungefär så där har min dag sett ut.
Var tänkt att jag skulle städa & fixa med blommorna, MEN jag tar det imorgon. Har det varit stökigt så länge så kan det vara det en dag till.. Jag orkar inte idag, & det är ju trots allt Söndag..
Nu sätter jag punkt för idag & låter mig själv njuta utav lugnet. Ingen dör av lite stök.. Angelica hade en fin väggtext, det stod ngt i stil med "Dammet under sängen är änglarnas tofflor".. fint det där. Låt Änglarna flyga lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0