Sääärlek.

Jag & Hoochie för ett par år sedan. Gud. Det måste minsann vara en hel del år sedan. Fast vi är nog nästan likadana nuförtiden. Knäpper en massa fula pics & bara är allmänt dinga. Men det är det jag gillar med henne. Att man kan vara sig själv, fullt ut. Hoochie är inte klok, men det är inte jag heller. Speciellt inte tillsammans med henne.
Jag säger bara "-FISKAR DU PÅ BLÅÅÅÅÅCKET?" Eller säljer du kanske en vessla med rosa nitkoppel?
We want it! Precis som vi vill ha mys i skogen med äggmackor & kaffe. Just like Olga 25 år med 7 barn.

Det är sääääääärlek!

Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Smålands Största Gayblogg

Ja du hade rätt! Hoppas du sover gott inatt för de ;)

2011-04-15 @ 12:08:59
URL: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0