PEPP LOTTA!

För det mesta så skriver jag ganska så svarta rader här. Det är oftast då jag måste ventilera mig i former som denna. Annars skriver jag nog mest en massa strunt.
Men jag tänkte köra igång med ngt lite mer pepp, jag ska nämligen försöka att varje dag skriva 5 positiva saker om just denna dag.. Det ska jag göra bara för att det allt som oftast är enklast att fokusera på det dåliga, men så borde det ju ärligt talat inte vara.. BRING ON THE GOOD STUFF säger jag & startar nu denna nya trend här!

Dagens 5 positiva.
  1. Det har varit solsken ute.
  2. Det är fortfarande ljust ute & jag hör fåglarna kvittra.
  3. Jag sitter i soffan & kollar på min favvo-dvd.
  4. Min ugn är på uppvärming för att jag ska kunna flotta i mig en massa chilicheese-stuff, ooh!
  5. Jag läste en blogg & insåg att det är f*n inte ett dugg synd om mig, tragiskt att det ska en blogg till för att man ska kunna fatta det..
Ja det var det.. Bra initiativ av mig får jag säga.. PEPP LOTTA PEPP!

Kommentarer
Postat av: annsoh

ahha gör väl inget! :D



Hej! Nu är dagens blogg avslutad gå in och se om det var du som vann!

Om inte anmäl dig igen! Puss & Lycka till <3

2011-04-04 @ 20:39:40
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack snälla för din kommentar på min blogg. Och det hjälper visst, kramen, orden - alltihop!

2011-04-04 @ 22:38:18
URL: http://annamittialltihop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0