En tanke till dig.

Fredag. Jag har hunnit med att röja undan på köksbordet, tvätta, slänga ihop en tacofärs, samt sminkat på mig ett ansikte.
Skippade träningen idag, dels för att det kändes för stressigt & sen känner jag mig hyfsat mör sen igår.
Ikväll kommer min fina C hit. Ska bjuda henne på middag. Slår till och med på stort & bjuder på efterrätt, i form utav bästa drinken, tror att min lilla C kan uppskatta den som efterrätt.
Innan middagen ikväll hade jag tänkt hinna med att lägga in all tvätt, samt tömma min stol i sovrummet som fullkomligt svämmar över av kläder.. Sen hade jag även tänkt hinna med att skura mitt badrumsgolv, det ser verkligen förjävligt ut!
Sen hade det ju vart bra om jag pluggade lite också.. Sitta en stund på balkongen vill jag också hinna med.
Men, innan jag gör ngt utav detta så ska jag luncha med min fina Pappa. Jag vill ha råbiff, men jag tänker vara en snäll dotter & låta Pappa bestämma.
& idag går mitt hjärta ut till dig. För allt du gjort & för vad du nu får för det. Ta med dig det fina & kom ihåg att jag alltid kommer att vara stolt över dig. För du är bra precis så som du är.
& du vet vem du är..
Nej nu ska jag hinna med att göra ngt här innan det blir lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0