En helt galen bilresa.

Här är en bild från en sjukt galen kväll. Det ser man bara man tittar på bilden. Den är några år gammal. Vi är väl inte direkt i vårt bästa skick, men jag gillar den. Just för att vi hade så vansinnigt kul hela den resan hem. Vi befinner alltså oss i en bil. Vi hade varit i Lund men skulle tvunget tillbaka till L-a för att gå på Tages, sjukt.
Vi hittade en fin hatt i bilen. Lyssnade på musik som vi fullständigt SKREK med till. Jag var säkert kissnödig hela vägen & Marre satt & skrek om att hon MÅSTE röka! Jojo hon tyckte minsann att vi visst det kunde stanna mitt på motorvägen så att hon skulle få röka, man fick ju inte göra det i bilen. Jag tror att vi pussades en hel del också, ni vet så där som man alltid gjorde förr på fyllan..
Om vi hade kul på Tages sen minns jag faktiskt inte, jag minns bara denna resan hem. Antagligen för att vi hade som roligast just då.

Kommentarer
Postat av: soffan :)

haha bästa bilden på mycket länge!!!! fan va kul det va när vi hitta hatten :)

2011-04-08 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0