Ute blåser sommarvind..

Lördag.
Ute viner vinden & håret trasslar in sig i mitt läppglans.

Men nu är jag inne. Sitter här & funderar på om jag ska diska innan jag slänger igång mitt dvd-maraton. Ja, det är verkligen stora val man har att göra här i livet ibland.
Blir en lugn kväll. Planen var att jag skulle träffat min Kusse ikväll, men hon är en svikare. Så nu får jag helt enkelt vara med mig själv ikväll. Fast det gör inte mig så mycket. Har hyrt tre filmer som jag hade tänkt plöja igenom. Till det tänker jag kränga chips. Det blir nog en bra kväll.
Dagen har jag i övrigt spenderat i stan med min kära Mami. Fick shoppat lite samt lunchat. Mysmys. Vill fylla upp min garderob med en massa mysiga höstkläder, men nu har jag köpstopp..
Som alltid finns det alltför många tankar att inte dela med sig av.
Njut nu av Lördagen kära ni. Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Kära kusin

Du vill att jag ska må dåligt över detta:( men tänk så mkt fint vi fick ut av att inte ses, en hel tatuering till min;) Nu har du ju fått en ännu finare kusin än innan;) Puzz

2010-09-19 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0