Hej vin, hej svin!

Här sitter jag i mina nya stövletter. Helnöjd. Mamma säger att dom är för höga. Därför måste jag spatsera runt i dom här hemma nu i veckan. Hon ska allt få se hon! För att inte tala om hur glad min granne kommer att bli. Skorna är tillbaka!

Har roat mig med att städa både min & firrarnas lya idag. Är man en duktig tjej eller vaaad? Nu är jag f*n värd en god middag! Tur att jag ska få det också då.
Igår spenderade jag först kvällen i familjens soffa, för att sedan bege mig ner till mina bästa; C&B. Älskade älskade ni. Jag tjatar & tjatar, men vad skulle jag ta mig till utan er? Finaste fina. Drack vin & pratade om allt mellan himmel & jord. Lyssnade på blues & jazzade loss. Gotta' love us! Haha. Blev lugnt med vinet men tiden rann iväg.
Trött tjej som man är så är klockan ett numera sent ;)
& f*n vad 'folk' har svårt att fatta att man inte alltid behöver avrunda i stan. Jag är snart 27 år. Fattar ni? Jag behöver inte det där för att känna mig komplett längre.


Annat var det då. För ngt år sedan. Hej vin, hej svin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0