Gör om - gör rätt.

Söndag. Den där känslan kommer krypande igen. Precis som den alltid gör. Har inte uträttat några storverk idag. Lämnat tillbaka bilen, fått mat, samt knoppat in en halvtimme på soffan hos familjen. Mys. Det hör liksom nästan till om Söndagar.
Lite duktigt har jag faktiskt varit; Fixade lite inne i badrummet. Rensade bort lite skit & torkade av lite.

Kvällen ska i vanlig ordning spenderas framför teven. Irene Huss it is! Gillar verkligen min nya Söndagstradition. Jag kommer ändå inte till någon ro om Söndag-kvällarna. Det är liksom som att ngt bubblar inuti mig. Man ligger bara där & vänder & vrider. Snurrar runt & känner hur tankarna snurrar än fortare.

Jag väljer att vara tyst om vissa saker, för jag orkar inte höra folks nyfikna tjatande..

Nej, nu räcker det.
Väntar på smärtsamma rader om saknad & vackra ord.


Gör om - gör rätt.
Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0