F*ck you!

Ibland säger du så konstiga saker. Det är då jag inser varför vi inte umgås mer än vad vi gör.
"-Då förstår jag varför han svarade som han gjorde". Okej, så om han hade varit svensk hade han inte svarat på det viset? Herregud. Du klarar bara inte tanken på att det en dag skulle finnas någon i mitt liv. Bara för att du är ensam..
Jag menar, varför säger man så där för? Bara onödigt.
Jag sitter inte i den ultimata sitsen. Men jag har iaf fått uppleva känslan av att vara omtyckt. Känslan av ett par ögon som vilar bara på dig. Händer som sträcker sig över bordet & vackra ord som uttalas i natten.
Har du det? Vet du hur det är att vara omtyckt för den du är? Hur det känns att ligga naken i en säng, känna en varm kropp emot din. Känslan av att du är som vackrast just då, naken & sårbar.
Försök inte trycka ner mig för att du är ensam. Vi väljer alla vår egen väg här i livet.
"-Jo men jag går inte ut för att hitta ngn så". Men snälla rara. Det handlar inte om det. Jag har inte slutat gå ut för att jag 'har ngn'. För det har jag inte. Jag har slutat att gå ut för att det inte roar mig längre. Med eller utan ngn jag bryr mig om här i livet.
Jag vet att jag var den siste man trodde det om. Men nu är det så. Get over it & skaffa er en annan partysessa.

Sen handlar det kanske mer om vem man går ut med. Jag kan gå ut med en människa som får mig att må bra. Ta ett glas vin, snacka, dansa, spåra. Visst kan jag göra det än. Men det är nog du som är problemet. Du kväver fortfarande mig. Allt kan inte jämt vara så synd om dig..
Kom över killen som du strulade lite med för hundra år sedan. Jag har också varit med honom. Vad säger det dig? Han ville hellre smita iväg med mig än att prata om dig.
Jag var ett svin, men han var ett större svin.
Aah var tvungen att ventilera mig lite. För övrigt var det en bra film vi såg igår. Sen blev det the & Kungarna av Tylösand hos mig. Fick ett samtal som jag inte ringde tillbaka på. Tänk att det aldrig slår fel..
Nu; dags att ta tag i denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0