Vi är underbara.

Vilken mysig kväll det var igår. Middag med efterrätt på Kinan. Gott & fantastiskt härligt att få sitta där med underbara människor & bara låta det vara så där fint som det alltid varit. Jag är så glad för er.
Spec roligt att få träffa Elin. Var ju pinsamt längesedan sist. Skärpning! Elin är en fin tjej med hjärtat på rätt ställe, såna ska man vara rädd om.
C&B är ju som dom alltid är. Mest älskvärda!
Efter Kinan gick vi hem till C&B & tittade på Idol & flamsade vidare. Efter Idol var alla tröttnosar, pensionärer som vi är. Så då avrundade vi kvällen & jag fick skjuts av söta Elin hem.
Tack för en fin kväll vänner!
Idag ska jag & Carro ner & slåss på Lindex. Ohyes! Därefter ska jag ner till frissan & hoppas på att hon kan hjälpa mig komma underfund med vad tusan jag ska göra med mitt hår. Men, det brukar hon vara bra på så jag oroar mig inte.
Har sett världens finaste vinterjacka som jag skulle vilja få tag i. BUMS. Jag är sån att när jag ser ngt fint så måste jag bara ha det nununu.. mitt hjärta får ingen ro innan dess..
Annars blir det nog en lugn dag & kväll. Har en gratis film från headweb att klicka hem.. så det gör jag kanske idag.
Nu avrundar jag detta  med att slänga upp en bild. Lite utav en ny tradition så där..
Mkt old PB-stuff nu. Checka in Flotte! Uäääk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du! Jätteroligt att träffa dig i fredags också!Härligt med människor man på riktigt kan vara sig själv med, det värmer. Ses den 6:e! Och kommer du på något du önskar dig, förutom Olle =), så bara hojta till! Stora Kramar

2010-10-25 @ 10:38:35
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0