Till Bröstcancerfonden.

Köpt det jag ville på Lindex; mössa, vantar & halsduk, passade även på att köpa ett Rosa Band.
Varit hos frisören & fick det precis så som jag ville, precis som jag visste. Dock fick jag ist för ett schampo, med mig ett balsam hem.. Suck. Alla pengar jag slösade hos frissan idag gick för övrigt till Bröstcancerfonden. Det tycker jag är en fin handling. Way to go Idas!
Efter frissan sprang jag in på H&M & köpte mig ett par urmysiga inneskor, så nu tofflar jag runt i dom härhemma. Mys.
Blev hämtad av Mamma & Pappa, åkte med dom hem & krängde en vårrulle, somnade på soffan.. fint.
Lånade bilen & körde till CS för att köpa min jacka som jag ringt & lag undan.. den satt som den skulle & jag är nöjd.. Bring it on Vintern liksom! Michelingubben-Lotta.. sött!
Nu sitter jag här & väntar på att vi ska bege oss ner till en liten Elin ( en annan Elin än den igår ) för att dricka lite vin, öl, eller vafan man nu än vill dricka. Det blir bra! Varannan vatten nu Lotta.. & aPselut ingen mobil.. Gotta' stay classy..!
Yes. Jag känner att jag mår bra idag. Lyssnar på en deppigt vacker låt. Men endå mår jag bra. Det är bra!
Pic a pic dååååå:
Utsikt från vårt hotell i Miami. Do I miss that trip? Yes I do!
A M A Z I N G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0