Stripshow!

Söndag.
Börjar detta inlägg med att tacka tjejerna för gårdagen. Speciellt tack till Marre som bjöd hem oss till sin fina lya. Gud vad avis jag är på den kvinnan, eller ja, på hennes lya då. Vill ha!
Det var en bra kväll igår. Satt & drack vin & snackade skit i flera timmar. Mys. Sen när övriga tjejer skulle dra ut så stack jag & Kusse hem. Otroligt bra val kan jag säga. Det räcker för mig att bara få umgås så där ibland.


‎"-har du nu alla kläder på dig?" "-nänä nu har jag tagit av min topp.."

Jadå. Vi fick minsann en lektion i striptease också. Dock en stripp med alla kläder på. Men bara för att vi skulle förstå liksom. Haha. Kvällens roligaste.

Det var även ganska så skoj att vi åkte 'invalid-buss' dit. Ja jag vet, man säger inte så, men äsch nu var det ju en sån buss. & det var skoj att vi 4 hoppade ur den 'mitt inne i Hbg' liksom. Hej säär!

Så tack tjejer. För fint snack & massa snack. Är dock liiiite besviken på Marre som tog tillbaka hennes löfte om att jag ska få vara en utav hennes tärnor. Trots att vi klickar liksom. Haha. Söt.


Dagen idag har spenderats med Spättan. Vi var på Väla. Där åt jag en bakad potatis & handlade inget alls. Hur grym? Svingrym!
Nu hade jag tänkt ta & städa lite här. Suck så tråkigt, men ibland måste man. Plus att då har jag verkligen en anledning till att belöna mig själv med chips & filmkväll sen.
Lite Söndagslyx får man ha.



Old Summer-memories.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0