Oh sorry me.

Nu har jag försummat bloggen igen. Sorry me. Jag har helt enkelt inte haft tid. Har roat mig med tvätt, möte, dejt med Mazarin, middag hos Mormor and so on. Busy week. Men det är skönt. Orka åka hem & häcka varenda dag liksom.
Så har vi blivit uppsagda oxå. 31 Januari är sista dagen. "-Men man vet ju aldrig" säger dom. Äsch, dom pratar bara en massa ludd så jag väljer att ställa in mig på att det är finito då.
Jag grät väl inte direkt några floder. Har ju alltid känt att jag måste ta mig därifrån. Nu hade jag till och med börjat att arbeta på en plan. Så det ska nog lösa sig. Klart att man kan känna sig lite stressad av tidspressen, men då är det bara till att kämpa på än mer!
Just nu sitter jag med nymålade naglar. Om en knapp timme ska jag befinna mig på kalas hos Faster. Myspys. Fint att bli bortbjuden så här på en Fredag.
I övrigt vet jag inte riktigt vad helgen har att bjuda på. Middag med Spättson på Söndag, annars inga planer alls. Men det är ganska skönt. Man är inte som man var för ngt år sedan. Dog om man inte hade spikat fest senast Onsdagen.
Nej nu ska jag snoka runt lite innan jag beger mig. Invinger mina nya skor idag, får se hur de går va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0