Fina flickor.

Hade en mysig lunch med mina Angelicor. All min irritation försvann faktiskt. Himla skönt. Proppade kinamat tills det stod ur öronen på mig. Sen satt vi bara kvar & pratade i ngn timme. Mys. Därefter gick jag & A & hyrde film & köpte lite godis. 3 filmer varav två är Spanska. Så ikväll kör vi på Spansk afton här hos mig.
Det blir bra.
Under lunchen berättade jag att jag gillar att gå på loppis om Söndagarna. På bussen hem berättade jag även för A att min nya favoritkanal på radio är P3. Då blev hon nog nästan lite rädd för mig. Hah. Vem skulle kunna tro det liksom.. Partysessan goes tant. Men jag gillar't.

Man förändras med åren, vissa snabbare än andra..


Vi för ett antal årsedan.
Vi något år senare.


& nu har det gått ännu ngt år & vi tar aldrig såna bilder längre.
Men jag tycker om dom. Trots att vi är så fruktansvärt olika att jag ibland vill strypa dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0