Damn I was HOT!

Vilket härligt höstväder det har varit idag. Isande kallt men soligt & alldeles klar luft.
Har varit i stan med Mamma. Var himla duktig & behärskade mig bra om jag får säga det själv. Smink & en parfym var det enda jag fick med mig hem. Sminket behövde jag & parfymen var jag tvungen att köpa eftersom det var 20% på den. Har ju gått & doftat på den i evigheter nu.. så det var jag nöjd med.
Hann även med ett glas rött & någon timme i solen nere på Seglaren. Mys.
Ikväll ska jag äta middag hos Familjen & sen blir det vin&mys hos mina Darlings. Det blir bra det.
Har suttit & lagt över lite bilder från min gamla dator.. tänkte att jag kan slänga upp en här. Bara slumpad så där.
Jag & Angelica för ett antal år sedan. Fan vad snigg jag var på den tiden.
Inte konstigt man fick ligg två dagar i rad då liksom.. Oops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0