Cashen rullar..

Här sitter jag & kastar in godis i flabben. Little miss Fatty. Borde sluta. Är mätt. Men det är ju så gott?
Dagen idag har jag hitintills spenderat med min fina Kusse. Vi har varit på CS. Där skulle jag absolut inte handla ngt annat än bästa produkten till håret. Men vad hände? Jag hittade mina drömjeans & var såklart tvungen att slå till. Imorron ska jag till Väla med Spättan, då FÅR jag bara INTE handla ngt..
Nåja, jag kommer iaf att ha jävligt snygga byxor på mig ikväll.
Borde som vanligt ta & städa ist för att sitta här, men hur kul är det på en skala? Städa på en Lördag, nej fyförtusan!
Så ist hade jag tänkt glo runt lite till här. Sen ska jag nog sätta mig med min bok ett tag, bli trött & ta en liten powernap.
Kl 17 ska jag befinna mig på Basilika för mat med familjen. Lite senare ska jag hoppa på en buss & bege mig till HBG. Där blir det vinkväll hos Marre. Mysmys.
Ne, dags & hämta boken nu. Ha en fin Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0